NOT AGAIN

Mina drömmar har återigen tagit skruv. Jag har fått i order att äta lite mer av alla näringsämnen, och inatt hade jag en dröm om protein. Jag var i gymmet och biffade mej, till och med mer än vanligt. Det var nämligen så att mellan varje övning tvingade jag i mej en rå biff, allt för att ladda inför beach '10 typ.
Och på tal om beach, jag drömde även att jag och några kompisar fick för oss att springa halvnakna runt kvarteret i snöstorm. Helt plötsligt hade vårat kvarter en strand, så vi sprang ner där, och vad såg vi där om inte människor som satt och "solade" halvnakna i snöstormen. Oerhört underligt.

Bör jag gå till en drömtydare? Tänk om det har slagit slint för mej totalt, jag menar om vi väver samman detta med husmorsinstinkterna, då kan vi klart och tydligt se att något inte står rätt till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0