HUSMOR

Nu har jag fått nåt sånt där husmorsdille igen! För några dagar sen gjorde jag kyckling med röd curry, vilket smakade alldeles sagolikt himmelskt. Jag vet, ödmjukhet är inte min starkaste sida alltid. Hursomhelst, idag gjorde jag biff med bambuskott och champinjoner. Det var också gott! Kanske det blir nåt av mej ändå? En riktig drömfru kanske..? Nej, nu ska vi inte ropa hej för fort här.
Dock bra att veta att man kan röra ihop kina hemma utan att behöva hosta upp över 100 spänn för lite mat!

Nog för att jag ska bli rik nu - har lagt ut en massa skor på Tradera, närmare bestämt 5 par! Återigen kanske det var att ta i lite, rik blir jag nog ej, men kanske mindre fattig. Dessutom blir nog mamma och pappa glada när skoförrådet tunnas ut något, så att vi rymmer andra saker också.

Fingret är fortfarande ur funktion. Dock kan jag räta på det nu, så lite förbättring har ju skett. Däremot kan jag nu böja det ännu mindre än igår, det verkar ju onekligen något underligt, men det löser sig nog!

Nu ska jag lägga mej och se Grey's Anatomy. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0