FÖR HELVETE

Jävligt kul att man gör som det står på Nokias hemsida, och uppdaterar telefonens mjukvara för att den ska fungera bättre, men istället får en fullständigt obrukbar telefon i sin ägo.
Det stod att allt hade gått som det skulle med uppdateringen, och att det gick att använda den igen. Jo tjena.
Ringde till Nokias support, och förklarade mitt problem, varpå killen där sa att jag hade två alternativ.
Det ena var att göra som han sa och knappa in en kod, det andra var att skicka den på service.
Jag tyckte såklart att kodknappningen var det bästa alternativet. Detta tills jag såg att jag inte ens kunde få fram en jävla knappsats.
"Då måste du tyvärr skicka in den på service". NÄHÄ. Förbannade fan i helvete.

Dock ska jag inte vara arg på killen, han var mycket trevlig.

Men va roligt, då skickar jag iväg en totalt oduglig telefon, och blir kvar med en som slår av sig hela tiden. Det blir ju kanon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0