BILAR

Nog har det allt varit fint väder ute nu några dagar. Så rejäl blåst att det snöar i sidled, och vilken snö. Vilken jävla snö!! Kan den någonsin ge upp?!
Skulle fara och hämta Simon ute på Vänorts igår, det var dock inte med full säkerthet man visste att man skulle komma fram. Vägen såg ut som en mindre puckelpist och våran topphastighet var hela 22 kilometer i timmen. Något fortare gick inte att köra för då hade vi inte längre haft kontakt med marken under oss. Brutalt, kan man kalla det.

När vi körde i stan fick vi en liten mikrosladd, varpå bilen började tjuta. Det är ju ofantligt tur att bilen är så observant och verkligen uppmärksammar en på att det är dåligt väglag. Utan den hade jag ju kört okontrollerat snabbt. Jag mernar, det var ju inte så att jag märkte nåt när jag blev äggröra.

Länge leve tekniken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0