Nystart!

Nu mina vänner, nu är det återigen dags för bloggande!

Jag har saknat det så mycket, så nu känner jag att det är dags! Då tänkte jag så här; nytt liv = ny blogg! Alltså börjar vi om helt på nytt!

Förmodligen kommer jag att babbla på om allt möjligt, sån är ju jag, men något jag inte skrev så mycket om förr var träning och hälsa, det kommer att få ta lite plats i den nya fräscha bloggen då det nu har en ganska stor del i mitt liv!

Självfallet kommer jag att ge er lite musiktips också, annars skulle jag nästan begå "tjänstefel" känns det som!

 

Mer behöver jag nog inte säga i det här välkomstinlägget, ni ser ju vad som händer.

Om bara några minuter kommer ett vanligt inlägg, enjoy!

 

acti labores jucundi


Kommentarer
Postat av: Anna

GREEAAT! Kul kul=)

2010-01-06 @ 02:24:16
URL: http://nanolina.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0