TUR!

Livet är räddat, jag får träna på efter förmåga! Dock med vissa inskränkningar, men det tror jag att jag ska klara.
På torsdag nästa vecka får jag ett träningsprogram skräddarsytt för min rygg, det blir ju fint!
Domen lyder; jag har gjort något som har skadat musklerna i ländryggen, och detta blir inte bra i och med att jag så ofta hamnar i ytterläge på grund av min överrörlighet. Och vilken överrörlighet - till och med sjukgymnasten blev lite förvånad.

Nu ska jag iväg till skolan. Första dagen efter tenta, vi kör igång med ben-avsnittet i rörelseapparaten. Va härligt va?! Ingen mjukstart här inte, sånt är för mesar, inte för sjuksköterskestuderande.

Måste snabba mej lite!

Kommentarer
Postat av: sara

Gå till en kiropraktor. Träna mkt stabilitetsträning. Jag är också ruskigt överrörlig - förvånar de flesta faktiskt!

2010-01-19 @ 21:20:01
Postat av: Ann-Sofie

Vad du verkar alert!!! Jag får ju dåligt samvete eftersom jag är en soff- potatis... Hihi Lycka till med träningen...

2010-01-19 @ 21:39:06
URL: http://ansoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0