TENTAÅNGEST

Glasögon eller inte, frågade jag mej själv inför tentan idag.
Det hade ju varit bra att ha dom på sig, så man slipper anstränga ögonen så mycket, MEN har jag dom på mej är dom även i vägen när jag ska slå händerna för pannan och gnugga mej i ögonen i total panik. Detta är något som brukar hända varje tentatillfälle. Risken finns att det blir fler gånger än vanligt idag..psykologitenta som sagt.


Man ser ju lite mindre spöklik ut med glasögon på också..svårt val det här. Vi får se vad det blir!

Åh, jag märker att jag försöker skjuta ifrån mej tentapaniken på annat..nåja, så länge det funkar är det ju bra.

Nu måste jag åka och hämta upp Erika. Önska oss lycka till!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0