TANKESTYRNING

Igår kväll hände en rolig grej jag glömde att berätta om.
Under våran lååååånga lunch vi hade efter tentan började vi snacka om att vissa i gruppen behövde klippa sig, jag kom fram till att jag definitivt var en av dom. Dessutom skulle en tur ner i färghinken vara välbehövligt.
Jag sa att jag skulle boka klipptid, men att jag inte riktigt har råd nu, så det får vänta ett litet tag.

Så igår kväll, vid 17.00-tiden, fick jag ett sms där det stod;
Hej!
Du har en bokad tid hos Annika imorgon kl 11.00.
Välkommen!

Avsändare; Salong Forma

Herrejestanes då, tänkte jag, nu räcker det med att säga något högt så sker det!
Tanken hann även gå genom huvudet att jag har fått en minneslucka, utan alkohol i kroppen, men jag avfärdade det alternativet efter ett tag..så virrig är jag ändå inte.
Jag tänkte att det var bäst att ringa dit och kolla vad som var i görningen,
och när det svarade sa jag som det var;

- Hej! Jag har fått ett sms där det står att jag har klipptid imorgon klockan 11..men jag har inte bokat den..
- Vi ska kika, vad var det du hette sa du?
- Sandra Nilsson
- Ja då ska vi se..ditt telefonnummer är 073-814..?
- Eh..jaa
- Ja, du har tid imorgon, klockan 11
- Eh..jahaa..för den har jag nog inte bokat
- Du har INTE bokat den?!
- Neej..inte vad jag vet
- Nähä, men vänta, jag ska kolla, det kanske finns flera som heter Sandra Nilsson
- Jaa, nog för att jag behöver klippa mej, men jag har nog inte råd just nu
- Haha, nä, nä men det finns en till..det blev nog bara fel. Jag vet ju ifall det inte kommer någon imorgon


Ja, så det kan bli! Det kanske vore något, tankestyrd bokning! Roligt var det iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0