ÖVERDRIFT

För några dagar sen var jag som vanligt på gymmet för att träna lite. Jag har nu på senare år börjat hänga en del i friviktsrummet, där även en stor del av muskelknuttarna är, obviously.
Döm om min förvåning när jag kliver in där och ser att alla bänkar är ommöblerade och på en bänk står en liten digitalkamera riktad mot en kille som står och gör marklyft.
Ännu mer förvånad blev jag när jag tittade lite närmare på killen och såg att det inte var en av dessa känn på mina väloljade muskler, jag har bara 5% kroppsfett. Utan en sån här mitt mål är att kunna bära min bil hem ifall jag får motorstopp. Ni förstår skillnaden va?

Jag hoppas innerligt att det inte var tänkt till någon blogg eller facebook eller dylikt, utan att det var för att han skulle kunna observera sin egen teknik. Trots detta känner jag ändå att det är att gå nog så långt att börja filma sig själv i gymmet, det finns ju liksom speglar ungefär vart du än vänder dej. Tycker du inte om att se dej själv i spegeln är inte friviktsrummet något ställe för dej. Det var ju lite smågenant att försöka börja träna där bredvid också, i och med att man inte vet vad syftet med filmningen är - kul om man skulle hamna där på någon Arnold-sida när man själv sitter och biffar med den vikt dom kör penishävningar med..nä hujeda mej!

Nåja, nu har jag viktiga saker att göra. Haha, as if!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0