LIVING THE DREAM

Idag är jag lite ledsen..min älskade dator verkar sjunga på sista versen. Skärmen blir blå och så slår datorn av sig, har hänt nu 4 ggr på två dagar, så för tillfället lånar jag mors och fars klump.
Lillen får väl följa med till farbror doktorn på måndag och se om det går att göra något, den är ju bara 2 år!
Själv ska jag ju till herr sjukgymnast på måndag, jag hoppas innerligt att han inte ger mej träningsförbud för då kommer jag att klättra på väggarna - dessutom kommer jag att bli svårt deprimerad när jag ser musklerna förtvina. Nej så där vill jag inte tänka.

Inatt drömde jag att Bruce hade lurat alla att han bodde i New Jersey när han i själva verket bodde i Luleå. Närmare bestämt på Bergnäset på guldkusten. Jag drömde även att han var nära vän till familjen Lundberg. Erika, varför har du inte sagt nåt?! Vi ska snacka mer om det här sen du och jag, tro inte att du kommer undan! Hur som helst hade han klätt ut sig för att ingen skulle känna igen honom. Vem hade han då klätt ut sig till? Jo, Billy Joel!
Man kanske borde gå och få skallen undersökt ändå, kan ju aldrig vara hälsosamt att drömma så här konstigt.
Förra veckan drömde jag ju att Bruce var och hade konsert i Aula Aurora men att det var några som stormade scenen så hans körare blev asrädda och rev ner ALLA instrument när dom försökte fly, och Bruce själv var rosenrasande. Helt förståeligt.
Som sagt..inte hälsosamt.

Kommentarer
Postat av: sandran

sv: Jaa, gillade ironin i den, men det är också så sött när han viker ihop henne :D

2010-01-16 @ 17:31:15
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0