LAGOM

Idag har mitt glamourösa liv fortsatt! Först åt jag en sagolik frukost på Elite Stadshotell med min alldeles fabulösa PT, efter det gick vi till Inpuls och tränade 45 minuter i våra svindyra träningskläder från Chanel, utan att svettas en enda droppe. Efter det åkte jag hem, duschade och tog på mej mina nya fashionabla byxor och därefter lunchade jag med mamma - trerätters!
Eller så inte.
Klockan ringde 0900, jag tittade mej vilset om i rummet, visste inte riktigt vart jag befann mej, men stället jag var på precis innan var klart bättre. Jag gick iallafall upp, rörde ihop samma gamla vanliga gröt och vräkte i mej 5 omega-3 tabletter. Efter det, hör och häpna, diskade jag ur tallriken! For och tränade, men inte var det några superkändisar där inte (inte ens nån dokusåpakändis)..bara jag och alla gubbar! Men dom är bra dom också! Svettades det gjorde jag..galet varmt, får hoppas att ansträngningarna genererar muskler, beach '10 här kommer jag!
Väl hemma var det ingen trerätters som väntade, nä det var kall räkcurrygryta (nu får man tydligen inte ens använda micron, jag DÖR) och wokgrönsaker. Och sen var det plugg som gällde..inte var det några möten med diverse modellagentur eller företag som vill ge mej parfymer och datorer. Konstigt det där..jag som är så glammig!

Men ska jag berätta en hemlighet? Lova att inte säga det till nån!
Okej, här kommer det: jag tycker om mitt liv ändå! SCHHH, det här får inte komma ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0