IT'S COLD AROUND ME

Jag tror jag har fötter, men jag känner dom inte!
Har varit ute och lekt raggare med Linn och Liina, vi hade blandade framgångar, vi är nog inte färdiga rallychaufförer riktigt än tror jag!



Avatar var riktigt bra, otroligt snygg film! Dock måste jag ju hålla med Kurirens recensenter om att storyn var lite tunn, men estetiken vägde upp för det, inget snack om saken!
När det är en så där lång film skulle man nästan behöva ha med sig en trerättersmiddag, man hinner ju bli hungrig, och toalettpaus borde ingå också, man är ju aldrig så kissnödig som när man inte 'får' gå på toa.
Man kan ju gå ut, men då måste man först och främst snubbla sig igenom en hel rad popcornätare, sen missar man väl allra troligast den mest spännande delen av filmen när man är ute, annars har man en osannolik tur!
Vi kan konstatera att biobesök är en mentalt och fysiskt krävande aktivitet, men med lite träning så ska det nog gå bra. Filmerna blir ju faktiskt lite bättre där ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0