ICE AGE

Nyss hemkommen efter en isande kall promenad i 20-nånting graders kyla, det var så kallt att iPoden la av efter 15 minuter!
Som tur var hade jag med telefonen också som jag har hunnit ladda med lite musik, hade jag varit utan hade jag nästan lagt mej ner och självdött (tro mej, det hade inte tagit länge idag).
Det blev ingen lång promenad då jag ville ha både ansikte och extremiteter kvar i brukbar form, men det var skönt att få igång blodet lite i kroppen och röra lite på ond-ryggen.

Ska på bio ikväll med Linn, Avatar ska vi se!
Jag funderar lite på vad jag ska ha som biogodis. Förra gången hade jag vitkål men det funkade inte, det var alldeles för högljutt, inte okej när tuggningarna överröstar bions surroundljud! I och för sig var det få i salongen då, så om det är fler kanske tuggljudet absorberas lite mer, men det var nog ändå inte så lyckat. Undrar om det får bli morotsstavar igen..för det vet vi ju är himla ljudlöst, ehm.
Någon som har nåt tips?

Kommentarer
Postat av: Räven

Nu är det väl lite sent, men... Gurka? Frysta hallon/jordgubbar? Man får ont i händerna men det är kul att gnaga! Samma med köttbullar... Fast det kan ju vara jag som har underliga matvanor bara. Mmm.. Fryst mat.



Annars är väl nötter ett(väldigt obvious) snack... Funkar inte för mig som har en superallergisk sambo, om han nu skulle sitta bredvid alltså, och jordnötter är dåligt att ha med in på biosalonger men andra mindre dammiga nötter är bra, typ mandlar (brukar vara färre som är dödligt allergisk mot mandlar också tror jag).



babbel babbel



Du, jag har en länk! Vet inte om det är det allra nyttigaste men det är ju bättre än kombinationen potatis+fett i alla fall; http://www.lchf-recept.se/ostchips/



Ostchips! :D

2010-01-07 @ 14:55:10
URL: http://rodrav.wordpress.com
Postat av: Jessica

Är Avatar-filmen bra?



Sugen på att se den men vet inte om det är värt det då jag är lite vääääl fattig..

2010-01-11 @ 18:24:37
URL: http://jengberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0