FÖRLÅT

Förlåt mej, mina kära läsare! Igår bjöd jag inte på något inlägg, detta på grund av snöoväder och andra förpliktelser. Jag tackade gubben där uppe (och även mamma) för min nya Canada Goose, den var alldeles enormt ljuvligt att ha på sig på väg till bussen på morgonen. Nackdelen var dock att man fick en något större kroppsarea, vilket gjorde att man tog vind klart mer. Där ett tag var det svårt att hålla sig på marken, men det gick efter lite kämpande!
Efter skolan besökte jag Stuk för rekrytering till deras verksamhet. Skrev upp mej för både baren och trubadurlaget, så vi får väl se om jag kommer att ses i lokalerna framöver!
Till slut begav jag mej hem där vid 20.30, inne var jag dock inte förrän efter 21.00 någon gång, efter att ha varit lugn och förtroendeingivande co-driver till min kära mor, taxichauffören.

Idag har jag varit och fått mitt träningsprogram för ryggen, och vissa rörelser är definitivt inte bra om man inte tycker om att skämma ut sig själv. Ena övningen till exempel kallas för Elvis, behöver jag ens säga mer än så?! Där ska man stå, bredbent, med 'mickstativet' i raka armar, detta är ju dock en skivstång, och så ska man svänga sig fram och tillbaka. Sjukgymnasten varnade mej och sa att 'i och med att du är så rörlig kan du komma så långt bak att du inte längre orkar hålla emot..om stången blir tyngre än dej. Då faller du baklänges.' Bra att veta..det kommer definitivt att hända mej. Eller så vrider jag knäna ur led. Roligt.
En annan övning ser ut som en indiandans, tillägnad solen. Där står man på ett ben med en viktplatta i händerna och böjer sig först fram, samtidigt som ena benet följer med rakt ut bakåt, sen ska man räta på sig och istället dra upp knät mot bröstet. Mycket svår övning, man känner sig konstant berusad!

Nu måste jag avsluta här, har förflyttningslab!
Ska försöka hinna lägga in bilder på kläderna ikväll!

/Sitting Bull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0