EN VANLIG DAG

Jaha, då förlorade Sverige inatt..det var ju onödigt! Kan inte säga så mycket om matchen då jag ägnade mej åt att studera insidan av ögonlocken istället.

Sitter och fixar ut lite studiematerial inför de två kommande tentorna och ska snart byta om och fara till gymmet!
Vi får se om jag kan styrketräna något eller om det kanske blir konditionsträning istället, min rygg gör nämligen så att jag ser ut som Agda, 85 i vissa rörelser! Först trodde jag att det kanske var ischias, men efter att ha googlat det kom jag fram till att det inte var i närheten av mina problem. Tur att jag fick ett presentkort på massage i julklapp..

Nä..gymmet var det ja, see you later!

acti labores jucundi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0