CRAZY TRAIN

Jag har galen träningsvärk i magen idag! Detta trots att jag inte får träna - ibland är det ju nästan bra med illamående. Dock föredrar jag vanlig träning ALLA dagar framför sjukdom!
Mår i alla fall klart bättre idag, men jag vågar inte riskera att gå ut ifall jag skulle bli attackerad av otrevligheterna igen.
Det är väl ändå bäst att jag sitter hemma idag, har ju tenta på måndag i psykologi och jag känner väl inte riktigt att jag är optimalt förberedd. Jag har upptäckt att det är lite farligt att läsa psykologi då man börjar analysera sig själv väl så mycket. Vid några tillfällen har tanken slagit mej att jag kanske är en avvikande individ i behov av professionell hjälp, men efter viss eftertanke har jag vid samtliga tillfällen kommit fram till att jag nog ska lyckas klara mej vidare i livet på egen hand trots allt.
Vänta bara tills vi börjar läsa medicinsk vetenskap, jag kommer ju definitivt att hinna diagnostisera mej själv med åtminstone 2-3 sjukdomar. Det brukar sägas att kunskap inte är tungt att bära, men ibland kanske det är det?!
Jo, ta ovanstående med åtminstone två spadtag salt ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0