CANADA MOOSE

Ibland märker man verkligen att man bor i Norrland. Som nyss - hade precis svängt upp bilen på uppfarten och satt och sjöng dom sista raderna i Jungleland, så tittade jag i backspegeln och det enda jag såg var två höga mörka ben. Först trodde jag att det var en förrymd häst - sen vände jag mej om, och vad står där om inte en älg?!
Där gick den och klev omkring på gatan, vilken jävla tur att den inte kom fram bara några sekunder tidigare, då hade jag kanske kört på den! Fatta att köra på en älg i sitt villaområde..galet!

Försökte fota den men det blev inte så bra..men man ser ju ett mörkt objekt iallafall.




- Det här var Sandra Nilsson, live från betongdjungeln. Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0