BYGGARE SANDRA

Inte följde jag med Linn & Amanda till IKEA idag, men det kan man tro att jag gjorde, för vad har jag gjort hela kvällen? Monterat en byrå modell Malm. Linn ringde i halvpanik och sa att jag skulle infinna mej hos henne omgående för att sätta ihop den. I och med det trodde jag att hon kanske hade börjat men kört fast. När jag kom fram blev jag dock snabbt varse om att så inte var fallet, vi skulle nämligen börja med att kånka upp lådorna från bilen. 68 kg upp till tredje våningen - inte precis vad jag hade längtat efter.
Nåja, det gick i alla fall bra att sätta ihop byrån, Linn var som tur var inte delaktig, då hade det nog inte gått fullt så bra, hehe. Hon satt istället på sidan om och trasslade i halsband och klagade över hur omöjligt det var. Ping, dagens i-landsproblem!

Nu ska jag vila lite i soffan och sen ska jag sova, blev ganska trött av värktabletten Linn bjöd mej på!





Början av instruktionen - jag tolkar det som att man inte får vara ensam och sur, utan två och glada!


acti labores jucundi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0