BEDRÖVLIGT

Kära bloggläsare, medmänniskor och Let's Dance-tittare, jag har återigen något viktigt att säga till er.
Det är med sorg i hjärtat jag konstaterar att Agneta Sjödin inte längre är med i programmet. Hur tänker man då?
Av dom två avsnitt jag har sett, har hon varit höjdpunkten. Hon har iallafall kunnat dansa! Så är det upp till folket att avgöra, och vad gör man då?! Jo man röstar kvar hamburgarflipparen med en tunga som alltid hänger utanför munnen och snickaren som är denna säsongs clown. Alltid dessa clowner. Är det ingen annan än jag som tycker att det är direkt genant att kolla på?! Som i idol..när vissa kommer in och sjunger får jag starka impulser som säger åt mej att slita ut ögonen och trycka in dom i hörselgångarna så att jag både slipper se och höra.
Jag har hört att man kan byta kanal, men det verkar inte funka.

Hemskt är vad det är iallafall! Största skandalen sen Laila kom tvåa, I'm telling you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0