ARGA LAPPEN


Bilden är lånad från http://www.argalappen.se/


Lite så här kände man ju imorse, vid åttatiden, när någon drog igång slagborren när man äntligen hade lyckats somna lite lätt. Visst, det är vardag, och det räknas väl som arbetstid, men ändå..lite ledsen blev man.
Detta ägde ju inte rum hemma hos mej då jag bor i villa med mina tystlåtna föräldrar (nja, pappa är tyst iallafall, mamma vet hur man lever om..), utan i Piteå. Jag lider med övriga boende i huset om detta är något som sker ofta, inte roligt.

Samma sak är det i Linkans hus. Där är det nån kiddo som har sjukt hårda hälar som han/hon använder kraftigt mot golvytan. Går det inte att ta på ungen halksockar med skumgummiinlägg?

Jag vet, jag är otroligt gnällig nu, förstå hur jag kommer att bli när jag är gammal! Akta er, ungjävlar, ni kommer att åka dit så det bara ryker om det ;)


Nu har jag feber också, det går bra för mitt lag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0