ANOTHER ONE BITES THE DUST

Ikväll var jag tvungen att tvär-dammsuga för att jag skulle få mer besök än väntat, och då kan det ju inte se ut hur som helst! Folk brukar alltid vara så tjuriga när dom ska dammsuga, och jag brukar aldrig förstå varför. Det går ju så himla lätt och smidigt, inga problem alls! Detta är iallafall något jag brukar försöka intala mej själv inför varje session, men varje gång lyckas verkligheten överbevisa mej!
Först har vi det uppenbara problemet med alla fina (läs: förbannade helvetes jävla) möbler som alltid verkar stå på precis fel ställe hela tiden. Man flyttar en stol för att komma åt på ett ställe, men sen när man ska backa ut åbäket till sugare står stolen likförbannat i vägen. Hur är det möjligt?! Kan man inte bara uppfinna någon slags lyftanordning som lyfter ALLA möbler när man ska dammsuga?!
Sen har vi det här med dammsugarens funktionalitet. Vi analyserar ordet lite, damm - sugare. Av detta får jag ut att maskinen på något sätt ska dra i sig damm från golvet, korrekt? Varför är det då så att man allt som oftast istället går och puttar 'dammet' framför sig, alternativt inte märker att man inte har fått med sig skräpet, så att man när man precis ställt undan maskineriet ska fram med det igen och göra eftersugningar?

Jag ser ingen annan lösning än att installera sladdlös centraldammsugare. Det hade helt klart varit nåt! Måste bara arbeta fram en prototyp först. Det, eller den där lyftanordningen, nån blir det!


Var och tränade på Helex idag förresten, drog med mej pappa så att han skulle få prova på lite hårdträning. Det har ju varit sån där gratisträning hela veckan, fint! Vi kände oss sådär biffiga när vi hamnade i friviktsrummet tillsammans med hela Plannjas lag..särskilt pappa kände sig tunn. Till nästa gång vi besöker gymmet måste vi nog köpa sån där brunfärg kroppsbyggarna målar sig själv med, och rolla honom lite så han känner gemenskapen på något sätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0