0762075608

Vem kan det vara?!
Fick ett sms nyss där det stod 'Tja. Hur är det?'
Kollade numret på hitta och eniro, men såklart inget fynd. Då googlade jag och då hittade jag minsann ett annat blogginlägg om människan som tydligen kallar sig för Nicke.
Det är många som har fått hans sms men ingen verkar känna honom.
Jag törs då inte skicka tillbaka iallafall, kul om räkningen skulle vara på några hundra extra..




Nicke, Nicke vem kan du vara?
Ty jag vågar icke svara
På ditt sms, det kanske kostar en slant
Eller så kanske du är rätt charmant
Jag hoppas att du får en trevlig dag
Men jag tror inte vi kan få något ilag



Kommentarer
Postat av: Tobias

Hehe verkligen :) dom hade gjort den riktigt bra, cool film =)

2010-01-07 @ 11:35:22
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Mary

Hej, har också fått SMS av samma nummer som du nyss. Gjorde likadant som du och sökte på Eniro men så klart inget fynd.. Skumt det där och tänkte också att det säkert kostar pengar att svara... Bra att du skrivit om det!

2010-01-11 @ 22:38:42
Postat av: Sara

Jag har också fått sms, men jag har svarat för att jag trode den va en annan jag kände men de va inte han :P men de kostar inte pengar att smsa tillbaka bara någon som har riktigt tråkigt gissar jag på.

2010-11-15 @ 21:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0