SORGENS DAG

Igår satt jag och pratade om att jag hade åldersnoja. Det skulle jag aldrig ha gjort! Vilken syn mötte mina ögon idag, om inte ett kritvitt hårstrå, mitt på huvudet! Jag kände hur blodet snabbt tömdes ur huvudet på mej och i ren panik slet jag loss antennen från helvetet. Jag kan ju för fan inte gå och bli vithårig nu, det är ju inte ens lite kul!
Jag kunde knappt tro mina ögon, så för säkerhets skull sparade jag hårstråt för att kunna titta på det igen när jag kom hem. Jag kan med största sorg intyga att det var vitt även vid andra titten. Inte tillstymmelse till kulör fanns.


Hjälpte mamma att laga mat idag. En rätt som innehöll mycket lök. Detta är något mina ögon inte klarar särskilt bra, ens om löken befinner sig på ett visst avstånd. Därför fick jag ikläda mej mina nya goggles när jag skulle uppehålla mej i köket. Behöver jag säga att jag rev loss vissa skrattsalvor från övrig rumsbefolkning..


Kommentarer
Postat av: Roger

Du är bara så söt ju. ;)

2010-02-17 @ 16:43:22
Postat av: ull

hahaha! skön metod x'D

2010-02-24 @ 13:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0