SKOTTÅR

Nu är man precis inne efter skottning och 60 meter häckskakning. Med det menar jag tyvärr inte att jag skakade rumpa, utan våran stickiga växt-häck. Det var mej ingen angenäm upplevelse då jag var tvungen att klättra upp i dom omgivande snödrivorna för att nå. Dessa snödrivor var, mellan tummen och pekfingret en sisådär 1,5 meter djupa. Det var ett under att jag inte kilades fast i Vantes Inferno.
Jag hatar att skotta. Tur att jag hade min älskling Bruce i öronen - jag måste ha sett överjordligt snygg ut när jag stod på bron och åmade mej kring sopen i sann Lena Ph-anda, samtidigt som jag även försökte vifta bort lite snö.

Nu är jag iallafall inne och försöker återfå blodet till mina troligen bortfrusna extremiteter.
Skönt att ha det gjort!

Kommentarer
Postat av: Anonym

xD du skriver för jikla roligt ^^



//ull

2010-02-02 @ 21:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0