NORMAL?

Nu tror jag att fröken Sandra har börjat spåra ur! Har ju fortsatt praktiken idag, och jag har hittils inte haft några som helst svårigheter med bensår och såna saker som annars hade kunnat vara lite obehagligt. Däremot har jag svåra problem med raggmunkarna dom serverar till patienterna! Detta är fel, inte bara på det uppenbara sättet att det är mat och inte ett läskigt sår, utan även för att raggmunkar vanligtvis är en av mina favoriträtter (ja, det ligger latent bara) som rimligtvis inte borde ha den där effekten på mej.
När man dessutom blir kraftigt sugen på en patients näringsdropp kan man ju undra om det är dags att tvångsinläggas eller något. Vanligtvis hade inte ett näringsdropp sett mer lockande ut än raggmunkar, det kan jag säga!

Annars har allt gått vägen idag - VG på hälsatentan, bilen startade trots permafrosten och jag har varit och tränat.
Förträffligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0