FREDAGEN..DEN 'TRETTONDE'

Igår var det fredag. Det innebar fest! Det var hemskt trevligt - fram till att det vankades Jelloshots. För vad tyckte Sandra då? Jo att dom var så hemskt lättdruckna, så varför inte ta tre inom loppet av..tjaa, 10 minuter. Efter det tog det inte många minuter för Antonias lägenhet att förvandlas till en karusell som snurrade alldeles för fort. Då var det inte så fantastiskt roligt längre, så jag ringde efter min kära mor.
När jag kom hem ropade jag på Ulrik. Sen somnade jag och vaknade 12 timmar senare.
Nästa vecka blir det ingen fredag!



Jag hade fina naglar iallafall


Kommentarer
Postat av: Antonia

Mycket fina naglar!!!!

2010-02-21 @ 13:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0