FÖRSTA DAGEN

Äntligen (!!) har jag fått resultatet till psykologi-tentan, och jag hade kunnat dansa runt hela Sunderby Sjukhus av glädje! Klarade alla tre delarna, och den del jag tyckte gick sämst hade jag fått VG på. Hur kan det alltid vara så?! Nåja, jag klagar inte. Nu kan man lägga dom böckerna åt sidan också, så underbart ljuvligt!

Något som inte är fullt så ljuvligt är att jag aldrig någonsin verkar få böckerna från Lycknis. Beställde ju 4 st vid samma tillfälle, för ca 1,5 vecka sen. Än så länge har jag fått 2, och idag fick jag mejl om att en tredje är på väg, men inte den fjärde, viktigaste. Jag blir akut stressad kan jag säga. Jag känner hur magsåret börjar gro..

Nåja. Idag var iaf första dagen på hud-infektionsavdelningen på sjukhuset, och det var roligt. Dock känner man sig verkligen sjukt inkompetent när man är där, det är som att man får respekt för allt, och då menar jag allt. Till slut frågar man nästan om hjälp för att bre en macka, ifall det finns nåt speciellt sätt man gör det på, på sjukhuset. Och att blanda lingondricka, det är nästan som atomfysik.
Tog dock mod till mej och gav två patienter antibiotika. You can't touch this 
Däremot bromsade jag när det var dags att ta blodprov, riktigt så ball är jag inte än. Men kanske imorgon.

Nu är det mat - renskav med creme bonjour cuisine & färska champinjoner. Oh lala!

Kommentarer
Postat av: Antonia

Gilla, bra jobbat på tentorna och kämpa på med mackorna på sjukan!!!

2010-02-03 @ 00:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0